fredag 18 maj 2012

Dubbel inlägg!

Tjing alla finingar!

Eftersom gårdagen bara rusa i väg från mig så blir det lite dubbelt upp i dag för er.
Igår blev det inget inlägg som ni alla säkert märkte.
Kände att det fanns ingen tid till det, vi hade fullt upp med att shoppa hela dagen med vår farmor. Och  efter en heldags shopping tog vi och lyxa till det med en god middag.
Inte bara dopgåva blev fixad utan även två par härliga jeans till lilla L & en nappflaska till lilla L´s docka.

Nu är vår dopgåva fixad till lilla Lennox & måste säga att jag bara älskar vissa delar av den :).
Ni får vänta till Lördag kväll med få se den underbar presenten. Man vet ju aldrig vem som läser här.

Tjopp Tjopp
Även denna Fredag rusar för mig, hinner inte mycket längre när jag är hemma.
Eftersom båda jag & lilla L är lediga i dag så har vi ätit frukost med pappa T som kom på morgon kvisten.
Vilket lilla L älskar, förr hade alltid lilla L & pappa T egen morgon tid som är mycket saknad av dem båda. nu får mina hjärtan ta igen det på helger.
sedan här underdagen blir det nog stor tvätt plus städ utav hela hemmet.
Man får ju passa på medans alla är lediga.
Men denna fredag blir det fredagsmys till max hos oss, för nu har vi fuskat så många gånger.
sitter redan nu & funderar vad jag ska överraska resten av familjen med.
Ingen ide att baka eftersom jag har ett litet fruktmonster till dotter. Så kanske en härlig exotisk sallad skulle passa bra.

BESLUTSÅNGEST!
Sitter & kikar på joggingskor / sportskor till mig själv men har fått sådan beslutsångest.
Jag kan helt enkelt inte välja villa ha båda två, men det går ej.
 Hjälp mig vilka tycker ni?
bild:Amazon
bild:Amazon
Ne nu mina vänner så vaknar min lilla docka, och vi ska till affären för att inhandla mina planer för kvällen fredagsmys.
Ha en super mysig Fredag!
See you!

LOVE
M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar